Despre bloguri de fotbalisti si altele

16 Ianuarie 2007

Adrian Toca (cu tz) e un lungan. E un redactor-sef adjunct (la Sport Total). E un sef de site (spt.ro). E un blogger (ba chiar are doua bloguri: unul aici si altul, unde nu scrie de unul singur, aici). E un oltean. Asa ca vorbi cu mine despre gandurile pe care le are cu spt.ro, despre blogurile de fotbalisti de pe spt.ro, despre noul radio Sport Total, despre jurnalism in general si jurnalism sportiv in particular.

petit_sapin: sport total e un ziar mic, fata de cele doua mari, gsp si prosport. dar cu site-ul nu stati rau

petit_sapin: si, in plus, sunteti vioi cu ideile - bloguri de fotbalisti. cum devine cazu’?

Adrian Toca: probabil ca nu stam rau. Insa nu stam nici pe departe asa cum mi-as dori eu

Adrian Toca: si de aici vin si ideile

petit_sapin: si cum ti-ai dori tu?

Adrian Toca: de exemplu, pentru inceput, un loc din doua cifre in trafic. ro

Adrian Toca: acum, locul e din trei cifre, si sper sa nu mai fie cazul pentru mult timp

petit_sapin: fii concret

petit_sapin: ce trafic aveti acum si ce va doriti?

Adrian Toca: asta, la modul cit se poate de pragmatic. Dincolo de cifre, vreau un site cit mai complet, mult mai atractiv si mai aproape de cititori decit e acum

Adrian Toca: traficul de acum se invirte undeva pe la 36.000 de unici pe saptamina

petit_sapin: ca pana la urma locul conteaza mai putin, daca numarul de utilizatori te face atractiv pentru publicitari

petit_sapin: pai nu-i rau

Adrian Toca: dar nici bine. Obiectivul meu pe termen mediu e sa dublez cifra asta
petit_sapin: ce inseamna termen mediu?

Adrian Toca: 3-4 luni

Adrian Toca: nu cred ca e un obiectiv prea pretentios

Adrian Toca: ne asteapta o primavara incarcata de evenimente, plus ca Internetul creste extrem de repede

petit_sapin: zi de blogurile alea

petit_sapin: am inteles ca v-ati facut bloguri voi, jurnalistii

petit_sapin: e in trend

petit_sapin: dar cum ti-a venit ideea sa inviti fotbalisti pe bloguri?

Adrian Toca: da, era si trendul, era si pacat sa n-o facem

Adrian Toca: pacat, ma refer la cele pe care le tin jurnalistii

Adrian Toca: SPT are o echipa de editorialisti de exceptie

petit_sapin: stai sa bag jingle-ul cu publicitate

petit_sapin: ;)

petit_sapin: PUBLICITATE

petit_sapin: acu’ zi de editorialistii de exceptie :)

petit_sapin: hai, mah, ce naiba, gasiti si voi alte formule - m-am saturat de ‘de exceptie’

Adrian Toca: pai, nu cred ca sint subiectiv cind vorbesc asa de ei. Au zis-o altii mai buni decit mine

Adrian Toca: sint semnaturi bune, te multumeste asa?

Adrian Toca: :)

petit_sapin: :)

Adrian Toca: apreciate de cititori

petit_sapin: nu, poate fi si mai flamboaiant

petit_sapin: :)

Adrian Toca: sint oameni care iti pot scrie despre orice tema si tot te captiveaza

petit_sapin: bun, deci aveati niste condeie faine si era pacat sa nu le faceti si blog

Adrian Toca: exact

Adrian Toca: de aici, discutia a plecat un pic asa…

Adrian Toca: pentru ca nu vreau sa trag toata spuza pe turta mea, dar ideea cu blogurile fotbalistilor a venit la o sueta de redactie

petit_sapin: si v-ati mai gandit ca poate gasiti si niste oameni care se remarca mai degraba prin ce fac cu bocancu’, decat prin condei

petit_sapin: care sa vrea sa se bage si pe bloguri

Adrian Toca: exact. ne-am zis ca trebuie sa fie si ceva in plus, la care nu s-a gindit nimeni pina acum in materie de bloguri

petit_sapin: si n-a ras lumea?

Adrian Toca: si am inceput sa vedem cine ar fi bun pentru asa ceva

Adrian Toca: n-a ris nimeni

petit_sapin: la brainstorming-ul asta

petit_sapin: io stiu multi oameni care au ras cand au vazut blog mitea

Adrian Toca: :)

petit_sapin: pe care, apropo, ar trebui sa-l scoateti

Adrian Toca: stiu la ce te referi

Adrian Toca: Mitea e un pic mai ocupat. Dar nu poti fi suparat pe ei

petit_sapin: zicea cineva ca mitea abia ingaima doua cuvinte, d’apai sa bage pe blog

petit_sapin: in schimb ogararu merge bine

Adrian Toca: mie mi se pare chiar ok ca un fotbalist apreciaza ideea asta cu blogurile, ba chiar i se pare nemaipomenita

Adrian Toca: Ogararu e cel mai incintat dintre toti

petit_sapin: si inteleg ca ogararu e chiar baiat talentat, istetz, scrie personal

petit_sapin: ca restu’ inteleg ca sunt mai degraba proxy bloguri

Adrian Toca: da, chiar asa si e. Publicul oricum il percepea drept un tip inteligent

Adrian Toca: da, ca sa ajung unde vrei tu sa ajungi, asa-i :)

petit_sapin: pentru cei care nu stiu, sa spunem ca proxy blog e un blog tinut de cineva pentru altcineva

Adrian Toca: Ogararu e singurul care intra atunci cind vrea el

petit_sapin: unii, ca dan parcalab, sunt la inchisoare si n-au computer, asa ca trimit scrisori si altii le baga pe bloguri

petit_sapin: altii sunt fotbalisti :)

Adrian Toca: exact. pentru ceilalti patru, ii sunam, vorbim pe indelete, le citim intrebarile, iar ei spun cum si ce vor ei sa apara

petit_sapin: si? cum merge?

petit_sapin: aveti date de audienta?

petit_sapin: ca sa va dati seama cam cat la suta din trafic merge pe bloguri? 

Adrian Toca: e suficient sa spun ca site-ul s-a trezit dintr-o data din momentul in care au aparut blogurile

Adrian Toca: s-a vazut imediat asta si in cifre

petit_sapin: serios?

Adrian Toca: repet, inca nu la un nivel care sa ne satisfaca

petit_sapin: ia zi niste detalii, te rog

petit_sapin: cum adica s-a trezit?

Adrian Toca: inainte de bloguri si de alte citeva mici modificari, traficul era destul de mic

petit_sapin: ‘destul de mic’ nu e destul de concret :)

Adrian Toca: oamenii au vazut ca lucrurile se misca si au inceput sa acceseze

Adrian Toca: 30-40 la suta mai mic

petit_sapin: uau

petit_sapin: pai e o chestie

Adrian Toca: este. e prima dintre “chestii” :)

petit_sapin: hai sa facem o pauza de site si bloguri

petit_sapin: zi-mi ceva de tine

Adrian Toca: facem

petit_sapin: varsta, experienta, un scurt bio

Adrian Toca: crezi ca e interesant?

Adrian Toca: :)

petit_sapin: stiu ca esti un oltean al dreak si ambitios

Adrian Toca: asta o recunosc

Adrian Toca: si arogant

petit_sapin: sa stie oamenii cu cine vorbesc

Adrian Toca: multi ma percep asa. Nu stiu de ce :)

Adrian Toca: da, iti spun

Adrian Toca: aproape 25 de ani, lucrez in presa de la 18

petit_sapin: asa

Adrian Toca: am inceput in Craiova, la Cuvantul Libertatii si de acolo la Editie Speciala. Aia a lui Mititelu

Adrian Toca: patronul Craiovei

Adrian Toca: din 2003, am ajuns la Pro Sport

Adrian Toca: am fost mai intii adjunct la departamentul de fotbal international, apoi seful lui.

Adrian Toca: din martie 2005, am venit la Sport Total, pe aceeasi functie

Adrian Toca: din decembrie, anul trecut, sint redactor-sef adjunct

Adrian Toca: cam atit :)

petit_sapin: de ce sta lumea la sport total?

petit_sapin: ca banuiesc ca oferte ati avut

petit_sapin: tie ti-am facut si io una la un moment dat

petit_sapin: :D

Adrian Toca: am avut. toti

Adrian Toca: :) asa-i, mi-ai facut. Si de ce n-am vrut?

petit_sapin: asa

petit_sapin: de ce n-ai vrut tu, de ce n-au vrut altii, de ce sta lumea la un ziar mic, care pare (pare, sa stii) fara perspective

petit_sapin: fara suparare

Adrian Toca: stam la sport total pentru ca e frumos. Frumos, romantic, provocator. Si pentru ca sintem foarte apropiati unii de altii

Adrian Toca: si inainte de orice, pentru ca toti credem foarte mult in noi si in ziarul asta

Adrian Toca: si in perspectivele lui :)

petit_sapin: ce sanse are ziarul asta sa creasca?

Adrian Toca: are, chiar frumusele. Totul depinde de noi, de ceea ce vom face

petit_sapin: crezi ca ar putea ajunge sa se bata cu gsp si prosport la print?

petit_sapin: mie mi se pare ca n-are resursele necesare

petit_sapin: prosport e sustinut si ras-sustinut, de exemplu

petit_sapin: dar tu stii mai bine ca mine asta

Adrian Toca: momentan, lucrurile sint evidente. E adevarat, n-avem un trust puternic in spate, asa cum au si pro-ul, si gsp-ul. Insa lucrurile evolueaza

petit_sapin: vrei sa auzi parerea mea?

petit_sapin: poti sa zici nu si te salvezi

Adrian Toca: si va evolua si ziarul. Nu-ti dau un pronostic, insa e cert ca Spt va urca mult

Adrian Toca: vreau sa aud parerea ta, evident

petit_sapin: eu cred ca sport total, daca va urca, va urca pe net

petit_sapin: nu in print

petit_sapin: dar ca in cativa ani nici n-o sa mai conteze asta

petit_sapin: pentru ca oricum printul se schimba

petit_sapin: nu dispare, dar se schimba

petit_sapin: iar netul devine din ce in ce mai important

Adrian Toca: sint convins de asta

Adrian Toca: de aia m-am si tras pe bucata asta, on-line :)

Adrian Toca: oricum, netul si printul vor fi legate

Adrian Toca: important e sa cresti pe oricare dintre ele, la urma urmelor tot crestere se cheama

Adrian Toca: si cred ca o mina spala pe alta

petit_sapin: :)

petit_sapin: ok, sa revenim la bloguri

petit_sapin: acum ai doua bloguri

petit_sapin: unul al tau, independent de spt

petit_sapin: unul de fotbal international

Adrian Toca: corect

petit_sapin: vezi vreo diferenta intre munca de jurnalist si cea de blogar?

Adrian Toca: daca te referi la nenumaratele dispute din ultima vreme dintre bloggeri si ziaristi, pot sa iti spun ca fiecare categorie are dreptatea ei

Adrian Toca: exista posibilitatea ca blogurile sa ajunga, mai repede decit cred unii, o forma de presa unanim acceptata

Adrian Toca: momentan, in Romania cel putin, mai degraba un blogger devine ziarist decit invers

petit_sapin: latimes.com, site-ul los angeles times

petit_sapin: nytimes.com, site-ul new york times

petit_sapin: au zeci de bloguri

petit_sapin: ale jurnalistilor

petit_sapin: cuvantul blogger n-ar trebui sa existe

petit_sapin: e vorba de diversi oameni care au site-uri

petit_sapin: poa’ sa fie cretini agramati si complexati ca individul ala care se crede mare vedeta de net si nu face diferenta intre supratitlu si sapou

Adrian Toca: asa-i, dar pe cei pe cont propriu cum ii denumim?

petit_sapin: sau poa’ sa fie jurnalisti adevarati; sau tot felul de alte tipuri

petit_sapin: d’aia te intrebam

petit_sapin: tu ai altfel de standarde pe blog?

Adrian Toca: indiferent de tara, un blog al unui “nume” e inevitabil preferat si mai citit decit blogul unei persoane care explica in ce fel a cumparat un teanc de blank-uri de la magazinul din colt

petit_sapin: depinde de multe chestii

petit_sapin: multi anonimi au ajuns celebri pe net

Adrian Toca: in Ro, sint putini

Adrian Toca: sau nu sint

petit_sapin: problema e ca nu intotdeauna aia care au succes au si coloana vertebrala sau creier, sau cunostinte, dar asta nu se intampla doar pe net

petit_sapin: si in ziare gasim o gramada de cretini care se cred mari vedete, nu?

Adrian Toca: categoric

petit_sapin: unii chiar sunt mari vedete :)

Adrian Toca: dar pina la urma, publicul tot cerne

Adrian Toca: nu cred in varianta potrivit careia poti fi celebru doar printr-un nick

petit_sapin: zi-mi putin de radio. a existat la un moment dat total sport fm, acum tocma’ ati luat licenta cu sport total.

petit_sapin: lumea nu prea stie - e vreo diferenta?

Adrian Toca: da, hai sa lamurim problema asta, ca inca mai exista confuzii

petit_sapin: sa facem lumina

Adrian Toca: radio-ul care urmeaza sa emita in curind n-are nici o legatura cu Total Sport FM

Adrian Toca: denumirile i-au bagat pe multi in ceata, dar chiar sint doua chestii diferite

Adrian Toca: Total Sport FM a murit pe sabia proprie, ca sa citez o expresie din fotbal :)

petit_sapin: si n-ati avut nici o legatura cu ei?

Adrian Toca: Sport Total FM este al editorului Sport Total si incepe de la zero

petit_sapin: adica sport total cu total sport?

Adrian Toca: culmea e ca a fost o legatura. Dar a durat putin. A fost un fel de colaborare, in primele luni ale ziarului

Adrian Toca: de aici, si confuzia de acum

Adrian Toca: lumea inca mai cauta pe net “total sport” si ajunge la noi

petit_sapin: bun

petit_sapin: de ce crezi ca n-a mers total sport fm?

Adrian Toca: pentru ca a fost facut in pripa. Pentru ca n-avea mare strategie, pentru ca nu si-a calculat pasii

Adrian Toca: si evident, ca n-a fost sustinut

Adrian Toca: acum o sa ma intrebi de ce cred ca o sa mearga SPT FM

petit_sapin: nu, voiam sa te intreb dk voi aveti toate astea :)

petit_sapin: adica ne-pripa, mare strategie, pasi calculati

Adrian Toca: avem, si mai avem si greselile vechiului radio pe care stim sa le evitam

petit_sapin: cine va fi red sef pe radio?

Adrian Toca: vreau sa spun ca sintem constienti de greselile lor

Adrian Toca: o sa-l anuntam zilele urmatoare

petit_sapin: imi zici mie primul? :D

Adrian Toca: cu o zi inainte de a fi oficial, da :P

petit_sapin: bun :)

petit_sapin: zi cum va fi echipa, atunci

petit_sapin: or sa lucreze aceiasi oameni ca la spt? aduceti si altii noi?

Adrian Toca: altii noi, plus ca vor beneficia de ajutorul intregii redactii a ziarului

Adrian Toca: aici incluzind si munca de teren si orice alt fel de ajutor

petit_sapin: va fi radio de vorbe?

petit_sapin: sau muzica, stiri la fix si ceva talk-show-uri?

petit_sapin: eu simt lipsa unui radio de vorbe ca lumea

Adrian Toca: stiri gramada

petit_sapin: d’aia stau mereu in masina pe bbc si rfi si dimineata pe guerrilla, ca-mi place dobrovolschi

Adrian Toca: talkshow-uri, multi invitati, multe emisiuni pe segmente

petit_sapin: fotbalisti care vor vorbi foarte frumos?

Adrian Toca: si muzica, evident, dar nu cred ca oamenii vor cauta radio-ul asta pentru muzica

Adrian Toca: depinde ce intelegi prin “foarte frumos” :)

Adrian Toca: fotbalistii vorbesc la fel peste tot

petit_sapin: ba nuuuuu

petit_sapin: pe blogurile voastre vorbesc foaaaaaarte frumos

petit_sapin: :D

petit_sapin: mitea se exprima asa de cursiv si sugestiv

Adrian Toca: ar trebui sa te corectez: “doar pe blogurile noastre vorbesc fooooarte frumos”

Adrian Toca: ce ai tu cu Mitea?

Adrian Toca: hai sa vorbim de Ogararu :)

Adrian Toca: sau de Marius Niculae, care este impecabil

petit_sapin: am cu mitea, ca scrie prea frumos pe blog si e o singura insemnare acolo pe care zici ca a bagat-o pleshu cu mana lui

Adrian Toca: ai dreptate cu o singura insemnare si mi-o asum. Dar nu ai dreptate cu plesu :)

Adrian Toca: l-ai deschis, intre timp, sa te asiguri? :)

petit_sapin: nu acum

petit_sapin: dar acum cateva zile

petit_sapin: si am vazut ca era neschimbat

petit_sapin: mai bine il scoateti

Adrian Toca: o sa recupereze si el la nivel de post-uri

petit_sapin: poate vrea banel :)

petit_sapin: chiar, o sa extinzi povestea cu blogurile?

Adrian Toca: sigur

Adrian Toca: dar acum nu ma pui sa iti spun chiar totul, nu?

petit_sapin: ba da :)

petit_sapin: in alta ordine de idei

petit_sapin: sport total a inceput prin a se marketiza drept ziaru’ de sport care da si altceva decat fotbal

Adrian Toca: asa-i

petit_sapin: intre timp, lucrurile parca s-au schimbat putin. adica nu stiu cate prime pagini fara fotbal ati avut in ultima vreme

Adrian Toca: si acum dam altceva decit fotbal

Adrian Toca: adica, recent, am avut un supliment de rugby. Mai zi-mi tu un ziar care a facut asa ceva

petit_sapin: da, dar fotbalul are partea leului

petit_sapin: ceea ce nu e neaparat un lucru rau

Adrian Toca: cu alte citeva zile in urma, a fost si un supliment de sah

Adrian Toca: alte citeva suplimente de auto

Adrian Toca: si o sa urmeze si alte sporturi lasate pe dinafara de presa

Adrian Toca: dincolo de asta, parerea mea e ca publicul priveste oricum cu reticenta lucrurile astea

Adrian Toca: parerea mea personala

petit_sapin: ce lucruri?

petit_sapin: alte sporturi?

petit_sapin: decat fotbalul?

Adrian Toca: da, sporturile. Cred ca sporturile sint interesante pentru toti doar la Olimpiade, Mondiale sau, in general, atunci cind ai nostri cistiga medalii. In rest, mai putin. Ceea ce nu e deloc drept pentru sportivi

petit_sapin: pai stai putin

Adrian Toca: o sa vina voci care o sa spuna ca presa ii educa asa pe cititori

petit_sapin: nu, mai

petit_sapin: io altceva zic

Adrian Toca: ce?

petit_sapin: ca ziaristii (si nu doar cei de sport) nu stiu sa dea publicului ce vrea

Adrian Toca: si ce vrea publicul, in cazul asta?

petit_sapin: avem impresia ca publicul vrea doar becali, pentru ca l-am imbibat pe public de becali

petit_sapin: pai publicul e interesat de lucruri placute, de exemplu

petit_sapin: deci fotbal, desigur

petit_sapin: dar nu numai

Adrian Toca: si atunci, cind tvr, si radu naum, a incercat sa transforme buletinul sportiv in ceea ce ar trebui sa fie, de ce n-a mers?

petit_sapin: daca vorbim de sport

petit_sapin: masini

petit_sapin: ca tot ziceai de auto

petit_sapin: nu, dar nu trebuie neaparat sa dai haltere

Adrian Toca: da, dar daca se da un reportaj cu bazinele de inot si cu conditiile de pregatire de acolo, audienta iti inchide postul

petit_sapin: :)

Adrian Toca: nu crezi ca si tvr-ul s-a reprofilat un pic?

petit_sapin: depinde

petit_sapin: ba da, s-a tabloidizat ceva de groaza

Adrian Toca: pentru ca ei erau singurii care au incercat altfel

petit_sapin: hai sa-ti dau un exemplu care nu-i din sport

Adrian Toca: ok

petit_sapin: de fapt iti fac teoria chibritului

Adrian Toca: fa-mi-o, ca-s inca mic

petit_sapin: nu e pentru tine, e pentru toata lumea

petit_sapin: desi pe unii i-am astenizat deja cu ea, in diverse discutii

petit_sapin: ma rog, nu e teoria mea

petit_sapin: e vorba de jurnalism

Adrian Toca: asa

petit_sapin: toate sondajele, ca, de altfel, si bunul simt, arata ca oamenii sunt interesati de bani, sanatate si educatie

petit_sapin: nu?

Adrian Toca: corect

petit_sapin: toti vrem sa stim de bani

Adrian Toca: si eu sint la fel :)

petit_sapin: toti ajungem mai devreme sau mai tarziu la spital

petit_sapin: iar pe la scoala am trecut toti si in oricare moment al vietii avem rude, prieteni, cunostinte care trec sau care au la randul lor oameni care trec prin scoala

Adrian Toca: asa

petit_sapin: asa, stii care-i problema?

petit_sapin: desi cadem de acord ca astea sunt subiecte interesante, presa de la noi nu le face, ca cica sunt plictisitoare

petit_sapin: problema e ca nu prea stie sa le faca

petit_sapin: le face asa de conventional si de fad, ca normal ca par plictisitoare

Adrian Toca: nu sint suta la suta de acord cu tine

petit_sapin: asa

petit_sapin: combate-ma

petit_sapin: sa dam sare si piper discutiei

petit_sapin: sa iasa sange

Adrian Toca: si-ti zic altceva. hai sa facem impreuna, si luam cei mai buni ziaristi de sport posibili, un site exclusiv numai de sporturi

Adrian Toca: in care sa nu existe fotbal

Adrian Toca: pun pariu ca nu face fata

petit_sapin: pai io n-am zis sa nu existe fotbal

petit_sapin: ba chiar mi se pare ca e foarte bine ca fotbalul sa fie rege si in ziar

Adrian Toca: pai vorbeam despre sporturi, si de pozitionarea spt, si de cum percep oamenii stirile de extrafotbal

petit_sapin: dar as vrea sa vad materiale despre alte sporturi care sa nu ma plictiseasca

Adrian Toca: :)

petit_sapin: si se intampla rar

petit_sapin: insa ma gandesc asa

Adrian Toca: iti spun eu ca nu ii intereseaza

petit_sapin: cu auto n-are cum sa nu mearga ok

Adrian Toca: si am vazut asta pe pielea mea

petit_sapin: ca doar uita-te cate masini sunt pe strada

Adrian Toca: si cred ca are de-a face prea putin cu modul in care sint redactate materialele

Adrian Toca: sporturile devin interesante atunci cind Catalina Ponor isi prezinta public prietenul

Adrian Toca: stai, nu ma intelege gresit, nu vorbesc despre mine :)

petit_sapin: io nu vorbesc neaparat de redactare, ci de modul in care sunt gandite

petit_sapin: sunt gandite prea conventional

Adrian Toca: daca nici Radu Naum nu stie sa le redacteze, si omul e ultrapremiat…

petit_sapin: pai nu, ca si pe mine ma plictisesc

Adrian Toca: si nici lui nu i-a mers

petit_sapin: pai io nu as idealiza pe nimeni

petit_sapin: sunt oameni destepti, dar care au crescut intr-un sistem de presa neprofesionist

petit_sapin: si atunci fac si ei presa dupa ureche

Adrian Toca: ideea e ca ne tabloidizam cu totii

petit_sapin: o sa treaca si asta

Adrian Toca: de aia ziceam mai sus ca parerea mea este ca oamenii nu vor sa citeasca despre extrafotbal mai mult decit stirile cu medalii

petit_sapin: io zic ca viitorul e online si pe nisha

petit_sapin: uite, apropo de alte sporturi

petit_sapin: bridge

petit_sapin: probabil n-o sa ai niciodata o pagina de bridge in ziarul de hartie sport total

Adrian Toca: never say never :)

petit_sapin: dar pe spt.ro poti sa ai un club de bridge

Adrian Toca: mersi de idee

petit_sapin: sunt zeci de mii de jucatori in romania

petit_sapin: cu placere :)

Adrian Toca: ai dreptate

Adrian Toca: eu duc lipsa unui site de sport complet in .ro

petit_sapin: auto

petit_sapin: am mai zis

petit_sapin: o tzara de soferi

petit_sapin: oina

petit_sapin: io cred ca si pagina de oina poti sa faci

Adrian Toca: ei, exagerezi cu oina :)

petit_sapin: sigur ca exagerez

petit_sapin: dar frumusetea netului e ca te costa foarte putin sa incerci

petit_sapin: apropo, mi-as dori sa vad un material - ce s-a mai intamplat cu sportul nostru national

petit_sapin: a murit deja sau mai are putin?

Adrian Toca: o sa il propun la prima sedinta de redactie :)

petit_sapin: stii ca aveau tipografii de la casa scanteii echipa?

Adrian Toca: stiu :)

petit_sapin: poligrafia, sau cam asa ceva se numea

Adrian Toca: cind eram mic, citeam rezultatele in Sportul

petit_sapin: da, si io :)

petit_sapin: si pe dan patrascu in libertatea

petit_sapin: si pe cupen, pe care l-ati luat voi acum

Adrian Toca: da, l-am luat :)

Adrian Toca: mie mi se pare o chestie extraordinara

Adrian Toca: am mai lucrat cu domnia sa si la Pro Sport

Adrian Toca: am auzit o multime de povesti frumoase cu domnul Cupen

Adrian Toca: cred ca e grozav pentru cei mici/noi sa creasca alaturi de el, sa-l vada in redactie

petit_sapin: eu cred ca e o miscare buna de imagine, pentru ca cumva unul dintre monstrii sacri - probabil ca e bun si de tinut in redactie ca sa se minuneze cei mici

petit_sapin: :)

petit_sapin: sunt rau, desigur, dar la modul amical

Adrian Toca: da, dar nu e doar imagine aici. Domnul Cupen scrie cit astia tineri la un loc. Si o va mai face mult si bine

Adrian Toca: repet, nu pot decit sa ma bucur sincer ca e acum la Sport Total

petit_sapin: e randul tau sa-ti pui o intrebare si sa raspunzi la ea

petit_sapin: e o cutuma a acestor discutii pe mess :)

Adrian Toca: aoleu, toata ziua imi pun intrebari, credeam ca macar acum scap

petit_sapin: gandeste-te eventual la una pe care nu ti-am pus-o eu si la care ai vrea sa raspunzi :)

Adrian Toca: te-as fi vazut intrebindu-ma daca am regretat vreodata ca am venit la Sport Total

Adrian Toca: si ti-as fi raspuns ca niciodata: a fost si este cea mai buna lectie de viata posibila

petit_sapin: acum trebuie sa ma intrebi pe mine ceva

petit_sapin: ca asta e alta cutuma

Adrian Toca: pe tine te intreb ceva mai pragmatic: Unde vezi spt.ro peste 6 luni?

petit_sapin: daca site-ul se va imbunatati, cred ca va incepe sa creasca

petit_sapin: sase luni nu inseamna foarte mult timp, dar cred ca va fi pe drumul bun - daca va trece pana atunci printr-un proces de schimbare

petit_sapin: daca ramane la fel va creste, de asemenea, pentru ca intreg internetul romanesc creste

petit_sapin: dar ar fi pacat sa ramana la fel, pentru ca pare un site cu potential

Adrian Toca: ok, hai si intrebarea doi. pentru mine faci o cutuma speciala

Adrian Toca: :)

petit_sapin: ok

petit_sapin: mai zi

Adrian Toca: Ziceai ca spt are sanse mai mari pe Internet. De ce crezi ca pe net batalia ar trebui sa fie diferita decit pe print? pentru ca, lasind la o parte faptul ca sintem pe spatiu virtual, vorbim tot de niste marci.

petit_sapin: pai sunt multe de zis, dar o sa incerc sa fiu scurt

petit_sapin: netul e mult mai ieftin, ajunge mult mai usor la public, permite interactivitate in masura infinit mai mare, e un mediu al convergentei

petit_sapin: si mai sint

Adrian Toca: oki, pai sa ne vedem pe net peste 6 luni, sa vedem cum stau :)

Comentarii

4 comentarii la “Despre bloguri de fotbalisti si altele”

  1. koko: 16 Ianuarie 2007 12:09 pm

    BRAVO, domnule Toca, f.f.f interesant. Asteptam noul site!!! Si accesarile promise, pe hol, la o tigara!!!

  2. Baratki: 16 Ianuarie 2007 5:26 pm

    Foarte bun yminterviul.
    Pentru multi spt-ul s-a facut apreciat prin obiectivitate.
    Din pacate spt duce lipsa de reclama si totodata pe internet duce lipsa si de “viteza”. Pro si gsp toarna cu stiri.. pe cand pe spt acestea apar mai greu sau nici nu apar.
    Spt poate sa creasca pe internet foarte mult pentru ca de obicei userii care acceseaza un site intra si pe celalalte ca sa vada diferite puncte de vedere.
    Este daca vreti ca si jurnalele sportive de la tv. Cel caruia ii place sportu butoneaza seara ca sa prinda cele trei jurnale de sport : tvr, A1 si Pro. Cam la fel vad eu situatia si cu site-urie de sport.
    Va urez multa bafta, apreciez cel mai mult spt pentru ca a reusit cel mai important lucru : sa fie obiectiv.

  3. Adrian: 16 Ianuarie 2007 7:42 pm

    Baratki: Multumesc pentru aprecieri. La “viteza” lucrurile s-au mai schimbat si se vor schimba in continuare.

  4. mari: 8 August 2008 3:23 pm

    interesant interviul!la mai multe!

Lasa un comentariu




*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture.
Anti-Spam Image

  • Arhiva

  • Categorii